2014. április 3., csütörtök

The hardest think...

Mindig is csodáltam a sziklamászást. A természetet csodáltam. Azt csodáltam benne, hogy hogyan tud ilyen precíz munkát végezni... Hogyan tud kialakítani hatalmas sziklatömbökbe fogásokat, úgy, hogy azok nem egymás összevisszaságába, pontatlanságába, egymás hegyén-hátán vannak, hanem úgy érezhetjük már-már, hogy valamilyen Teremtő fentről oldott bele formákat. Úgy, hogy azok szép, gyönyörű, logikus sorozatban, emberkímélő formában követik egymást. És végig, egy egész vonulaton végigvezetve. Gondolom még ti sem láttatok olyas valamilyen utat, amelyben hirtelen eltűntek a fogások, és mondjuk ott volt, egy ember számára teljesíthetetlen dinamó benne. Míg odáig mondjuk egy gyönyörű 8a vezet fel. Persze ez kicsit ki van sarkítva, de ilyen nincs, és kész.
Esetünkben egy völgy. Föld nevű bolygó - Európa kontinens - Kárpátok medencéje - Magyarok országa - Dunántúl. Bakony hegység. Fő kőzetanyaga mészkő és dolomit. Apró sziklaperemek és oldott lyukak tömkelege egy falsíkon - melynek döntő többsége egy sziklamászó számára hasznavehetetlen. És ezek közül mégis, mégis van pár olyan darab is, amelyet az ember nevű lény ki tud választani magának, hogy aztán később hatalmas erőfeszítések árán megfogja, és belőle akár tovább is jusson. Egy fal, mely nem a legtökéletesebb e bolygón, egy olyan fal, melyen egyes lépésnek titulált szikladarab csak egy bizonyos csemperagasztó segítségével maradhatott fenn a falon, de egy olyan fal, amely az emberek 99%-ának teljesíthetetlennek minősül. Akik a maradék szerencsés egy százalék, azokat úgy hívjuk: sziklamászók. Ám a kör tovább szelektálódik, ugyanis attól még, ha sziklamászó vagy, vajmi kevés esélyed lehet a végső sikerre. Eddig történetesen e tettet egyetlen egy személy volt képes végrehajtani. Persze, biztos hogy vannak mások is, akik meg tudnák ismételni e sikert, lehet, hogy vágynak is rá, de nem lehetnek olyan helyzetben, hogy közel élnek ehhez a falhoz. Mint mondjuk én. Voltak eddig más próbálkozók is, de eddig nem termett nekik a siker gyümölcséből. Én is közéjük tartozom. De remélem, hogy nekem sikerülhet kitörni innen, és remélem, hogy másoknak is sikerülni fog a feladat leküzdése.
Engem személy szerint letaglóz ez a darab. Jelenleg ez az egy cél lebeg a szemeim előtt. Egy út. Egy cél. Egy motiváció.  Hogy mi ez? Ha rájöttél, hát rájöttél. Ha nem? Majd megtudod!
Folytatás következik...

Tovább csak az olvassa, aki szerint nem jó ez a bejegyzés, talán túl érzelgős :D :

Igazából unatkoztam. Meg hát tényleg meg szeretném mászni EZT. Legalább is jó lenne. Ilyen bejegyzést meg még sosem írtam. Mindig csak a tényeket közöltem. Itt meg itt voltunk, ezt meg ezt másztuk, így meg úgy ment stb-stb. Kíváncsi voltam mit szólnak majd hozzá a többiek. Hogy milyen is így írni egy útról. Fura, azt megmondom. De majd csak lesz valami. Remélem, ez majd akár motiváció gyanánt is szolgálhat, hiszen ilyet nem gyakran láthattak még. Szóval remélem, hogy azért lesz olyan ember is, akinek ez tetszik. Ja, már van egy. Én.
Na sziasztok, további hajráF!

5 órával később: Jesszusom, mi ez?!!  Itt istenítek egy szaros kavicsot??? :D Mindegy, a hétvégén úgy is kemények leszünk

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése