2016. február 28., vasárnap

Dupla bejegyzés 2/1

1. Diákolimpia 2016

Szóval itt az ideje, gondoltam leírom, mi volt az elmúlt 2 hétvégén, miután a véleményemet leírtam a versenyről, jöhet a beszámoló is. :)
Január 20-án, szombaton volt a verseny, ami nekem az első volt az idén. Ez még bőven belelóg az alapozó hónapba, de mivel a májusi EK szezon kezdetig már bőven több versenyen akartam részt venni, mint tavaly, így az edzések közé befűztem ezt is a programba. Kezdésnek tökéletes, nincs rengeteg ellenfél, sikerélményt adhat, és szokom legalább a szitut. Szóval pénteken még dupla edzés volt, ami összesen 4 órát jelent, majd szombat reggel 7:30-kor keltem, hogy mindennel időben elkészüljek, és még pihenni is tudjak egy kicsit. 9-9:15 van mire elindulunk, de még így is bőven dél előtt odaérünk a Hűvösvölgybe. Sok az ismerős arc, de rengeteg a nem, a kicsik már javában küldik az ipart, a kis Boldizsár második az első útjuk után, ami jó, ő tényleg tehetséges is, mindenképp megérné a plusz foglalkozást. 
Még van idő köszönni mindenkinek, mielőtt elkezdenénk a megnyitót, és utána is egy kis szünet a melegítésig. Igaz, azt nem viszem túlzásba, most nem melegítek másfél órát, mint ahogy azt szoktam tenni versenyek előtt. 
Az első utunk nem lehet nehezebb 6c+/7a-nál, de kicsit boulderes, és mivel elég rövid a limitidő -összesen 3 perc- nem nagyon tudok közben pihenni, de így is sikerül megmászni. Érzem benne a durranást, de ha előző nap nem másztam volna, és pihent lennék, akkor azt mondom, biztosan sima. 
Na, a második utunk már nem az. Érdekes, hogy mi kaptuk a messze nehezebb utakat a selejtezők során, mint az egyel felettünk lévő korcsoport. Mindenki hasonló helyen potyog ki, én is kiesek, tulajdonképpen benne van az útban egy 7B+ boulder. Az elejét sikerül lenyomnom, de az utolsó mozdulatából kiesek. Nem probléma, egy mozdulattal így is én vagyok az élen szerencsére, így nyugodtan várhatom a döntőt. Ezt Papír építette, ez már egészen könnyű, sikerül hamar is lenyomni. Olyan 7a-7a+ nehézséget adnék neki, de ezen is úgy megyek végig, hogy nem nagyon pihenek. A végén már csak túl akarok lenni, teljesen fáradt vagyok, már csak pihenni szeretnék. 
A junioroknál négyen másznak szuperdöntőt, amit végül Zebegénynek sikerül megnyernie, a jobb ideje miatt. 
Tőlünk a Leitold hetedik lesz, a Süli Tomi pedig 4., szóval lehet ez még jobb is, de hát majd legközelebb. A hazaúton egy maximál KFC, majd pihenés, alvás és pihenés. Véégre:)
Mindjárt jön a part 2


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése