2016. február 12., péntek

Döntések

Az alapozás második hetének vége felé járok. Az első hét nagyon fura volt számomra. A szerda kivételével a reggel 5 órás kelések, az állandó pörgés, a kevés szabadidő. Nem sok időm maradt tulajdonképpen semmire, csak a tanulás fér még bele. De ki lehet bírni. Azzal motiválom mindig magam, hogy igenis ez kell a célomhoz, és ha ez nem lesz meg, akkor a célt sem fogom elérni...Illetve még azzal, hogy közel s távol sem én vagyok az egyetlen, akinek ilyen szempontból "nehéz" az élete. Hogy mire gondolok itt? Egy veszprémi úszó srácra, egy kajakos lányra, vagy akár Zupira, akivel most jelent meg egy interjú az mhssz.hu-n. Nagyon érdekes. Azt gondolná az ember, hogy azért mászott inkább sziklán, mert ott boulderezés közben célok nélkül lehet lebegni, azt mászod, ami megy, ami neked fekszik, és nem azt, amit KELL.Ennek ellenére a sorokból azt tudhatjuk meg, hogy az első 8C boulderéhez körülbelül egy évtizeden át dolgozott, és hozott rengeteg, komoly áldozatot. Egyáltalán nem volt fenékig tejfel Zupinak sem, a rögös, 8C-hez vezető út...De nem lehetetlen.
Semmi sem lehetetlen. Ezzel is motiválom magam. Ha elég jól, pontosan csinálom, akkor nem lehetetlen. Néha viszont ezt nehéz elhinnem. Hogy ez a munka, ez az edzés lehet a jó. Úgy érzem most már fejben kell erre átálnom. És most a tökéletességre törekszem...
Például a szerdai edzés után lebetegedtem. Tegnap nem edzettem, egyszer se. Ma - pénteken - is kihagytam a reggeli edzést, és a gyorsabb regenerálódás érdekében a sulit is kihagytam. Akkor van értelme az edzéseimnek is, ha 100%-osan mindent pontosan véghez tudok vinni. Így inkább ma este másztam csak először, ugyanis most már jobban érzem magam. És a sejtésem beigazolódott. Az év eddigi egyik legjobb boulder sessiönje van a hátam mögött. És állítom, ezzel most előrébb vagyok, mint azzal, ha csütörtkön és ma reggel is edzettem volna, fárdtan, félig betegen. Így egy fél héttel tovább fog majd tartani az alapozás, azért a kihagyott munkát bepótlom, de a lényeg mindig az, hogy próbáld megtalálni az egyensúlyt, a jó és a rossz döntések között...
Itt az ideje elkezdeni ismét blogolni? :)
....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése