2015. június 15., hétfő

Boiling sending

Szombaton Kis-Gerecsében voltunk, Pisti, Balázs, én. Rekkenő hőség, az elmúlt 2 hét melegfrontja most tetőzik, mi meg most megyünk mászni...Na mindegy, tudjuk, az Eső-fal árnyékos, és bízunk egy kis szellőben. Végül is nem olyan rettenetesek (először) a kondíciók, boulderrel melegítünk, nincsenek sokan a bányában. Megpróbálok felmenni a Teri pluszon, a Harangozó Teri utolsó előtti akasztása után balra megkerülöd a nagy pikkelyt. Nem igazán vágtam először, hogy akkor mi is van, a Teri elég stabil volt, de a végén kiszopódtam. Mindegy, aztán rájöttem, hogy mi hogy van, a nap végére megtartottam levezetőnek. Balázs bepakolt a Zedbe 8b/+, valami okból kifolyólag egyre kevésbé megy neki a beszálló mozdulat, de azt levéve megint jól halad az úttal 10 hónap utáni első találkozásra. A bástyáig simán elverette, az út közepétől külön fel tud menni egyben. Már csak egyszer meg kell mászni.

Felelevenítem a mozdulatokat egy toprope próba során, az út közepéig egyben megyek, majd még egy-két üléssel fel. Simán mennek a mozdulatok, akár tavaly is megmászhattam volna, ha nem 2 hét nyaralás után megyek az egyhetes táborba. Most sokkal stabilabbak a mozdulatok, pihenek, majd visszamelegítek, és a tavalyi próbák alapját használva a mai második próbámra meg is mászom. Ez most kiadta, örülök neki, mindenképp egy mentális szintlépésnek tekintem. Király volt végigmászni rajta, egyben, és talán az is segített egy kicsit, hogy nem paráztam rá.
Pistike valami oldschool projektet nézeget, beereszkedik, de inkább csak sörözget ma, majd Zillerben. Egyébként mázlim van a Zeddel, körülbelül az az egyetlen nehéz út a bányában, amit ilyen körülmények között, ma érdemes mászni. Komjáti Zoliék is kinn vannak, ő a Deadlineban 8b+próbálkozik, a reibung nyilván semennyire sem adja ki most. Hidegebb időben egész más a mászás, itt is. Vajóczki Gabinak is rezeg most a Metavad, inkább chillezés megy a nap további részében, pláne, mert megáll a levegő, és még melegebb lesz. Most már konkrétan létezni is szar. Mindenkinek megvan a maga projektje, mint mindig, de most azért egész más. Azért kétszer átmozgom a Mátrixot 8b, legközelebb akár kiadhatja egyben is, de most nagyon meleg van, a második mászás már szenvedés, a felpuhult bőrömmel olyanok ezek a fogások, mintha el akarnák törni az ujjaimat. Balázs még dob egy-kettőt a Zedre, felmászom akkor a Teri pluszon, mert ki kell szerelni, de nem esik olyan jól, pedig szerintem így elég szép útvonal. Megyünk haza, mert Balázs 7-től dolgozik, ennyi mászás bőven elég is, tán még sok is, szóval Bajna felé repesztünk le, mert Héreg felé még elhelyeztek egy sorompót (miért?!!!), Zámolynál beújítunk, visszaérünk időben, és én is elérem a fél hetes Pápára menő buszomat.
Este Kiscsillag koncert a főtéren, csak ott derül ki, hogy tegnap Tankcsapda volt, úgyhogy sajnálkozom egy sort, de ez van, pontosabban valami városi fesztivál. Másnap strand, leégések maximálon, kaja nincs, mert túl sok az ember a strandon, úgyhogy délután nagy bekajálás, este komákok, aztán már otthon pihenés. Kép megint kb semmi, ez most a mi hibánk, majd igyekszünk egy remélhetőleg minél korábbi alkalommal ezen szépíteni. Csákány



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése