2015. március 20., péntek

Kezdetek -1

Magyar Versenymászó Válogatott Keretedzés
Szóval, történt az, hogy Tabi idejét látta visszavonulni MHSSz Versenymászó szakág elnökségi tisztségétől, és ekképp is cselekedett. A helyére Radics Mátét találták az okosok megválasztani, így mostantól ezt a szerepet ő tölti be. Nem is kellett más, "csak" egy motivált csapat, segítők, megszervezés. Így lett az ötletből valóság, kezdetnek március idusán, azaz 15-én, nemzeti ünnepünk napján nemzeti összetartást rendezett a szakág. Helyszín a Monkey Boulder terem, a résztvevők a magyar versenymászó válogatott tagjai lehettek, de szülőknek, edzőknek, kísérőknek is ingyenes volt a belépés. A Monkey délelőtt 10-től 1-ig bezárta kapuit a nagyközönség előtt, miénk volt az egész kóceráj. Hümmögtem, nem is rossz, sőt egész németes...
Sok beszédnek sok az alja, így nem akarom elhúzni a szót. Van még hová fejlődni ennek rendezésében, de ha soha sem próbáljuk meg, akkor nem lesz semmi. Szóval köszönet a szervezőknek, becsülendő az optimizmusok. Sajnálom, hogy sokan nem jelentek meg az eseményen, nem igazán volt így összetartás hangulata, de akik jelen voltak, szerintem nem csalódhattak. Közös bemelegítés, ugrálás, poén feladatok, pizzázás, majd a végén egy plusz csapatás. Legyen még ilyen, én amondó vagyok...
Videó Benus Tibitől: 
***
Magyar Versenymászó Válogatott 2015


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése