2014. május 12., hétfő

Dudar

Rég jelentkeztem utoljára, ezt az oldalmegnyitások száma is tükrözi. De most visszatérek. Elég sokminden történt velünk mostanában, amiről nem  nagyon írtam. Voltunk egy 4 napos Dunántúli túrán, sikerült viszonylag sokat is mászni, voltunk Ördög-árokban, ott még nem ment túl jól (eléggé leszállóágban voltam akkortájt), de másnapra sikerült kicsit összekapnom magam,  Strázsa-hegyen próbálgattam az Amnézia 8a-t, meg kell jegyeznem, igen nehéz, a fokozathoz képest. Utolsó nap Pázmándon bouldereztünk, ahol sikerült megmásznom a Kísértettek 7B+-t. Ez volt a szünetben. +1 napként még hétfőn másztunk a Betekints-völgyben, flash-nap volt, egy 7a, és egy fb. 7A is, utóbbi igen megdolgoztotatott, annyi szent. Sikerült kitalálnom egy jobb bétát a lépésekhez a Fekete János 7C-ben, így közelebb kerültem egy kicsit a sikerhez.
Szombaton, azaz tegnap suliban voltam délelőtt, de ez nem zárta ki a mászás lehetőségét. 3 körül már Balázs felvesz a pályaudvaron, majd Gergő is csatlakozik. Pistike egy hétig Svájcban van munkahelyi konferencián+boulder, szegény. Dudar a célpont, aminek véleményem szerint jóval jobb a kőzete, mint Ördög-ároknak. Ujjbarátabb, bár 3,5 óra alatt így is sikerült porrá mászni magunkat. Flash Zimankó Balázzsal 6B, majd Biuitiful 7C/+ próbák csak, volt egy egész jó is [bár "szakértők" szerint a topra nyúlásnál jön még a csemege]. Végül fáradtan, de a számomra legjobb bétával hamar megy a Mroczna tutaj 7B/+. Én 7B+-nak egy kicsit olcsónak tartom, de a 7B/+ szerintem korrekt. De tényleg, 7B és B+ között lebeg valahol az éterben. Videó:


Ha ennyire szarul és elfáradva is meg lehet mászni, akkor... :)
Mindenesetre nekem pozitív meglepetés volt Dudar, pláne a kőzet. A 7C-k itt sem olcsók, sőt, Pistikének hála, de gyönyörűek, megéri mászni!








Sziasztok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése