2015. szeptember 29., kedd

Low performance

Nem kívánkozom hosszas leírásokba bonyolódni, ugyanis nem történt sok minden érdemleges szeptember 20-án, egy átlagos vasárnapon a Kis-Gerecse bányájában. Na jó, azért egy-két dolog mégis volt, azokat leírom, de semmi extra.
Pistivel megint kettesben, nincs hidegebb, mint a múltkor (teljesen jó mászóidő), viszont két hatalmas mínusz is van itt ám a képletben: az elsőt már Veszprémben tapasztaljuk, hatalmas szél van, ami több mint valószínű, hogy a bányában sem lesz kisebb, sőt. A másik mínusz tényező viszont csak az első átmozgások után adja az arclemérést, miszerint a szikla rohadtul nem hideg. Tehát, hogy jobban átlátható legyen az egyenlet: a héten elmúlt meleg napok következtében felmelegedett a kőzet, ergo most, 13-i vasárnappal ellentétben semmit nem számít hogy hűvös, patent idő van, a fogások kevésbé tartanak, a szél meg zavaróan fúj. Az előbbihez nyáron igaz már hozzászoktunk, meg hogy mindent túl kell szorítani, de ez most valamiért más. Ha az idő is jó (értsd: nem túl meleg, bár én nem hiszek a -5°C fölött nincs 8A sztoriknak) akkor valahogy mások az ember elvárásai, egyszerűen nincs felkészülve arra, hogy most bizony nem lesznek harapós fogások. Nem. Nyáron egyszerűen tudod, hogy mindent túl kell szorítani, és az alacsonyabb elvárásokhoz képest túl is lehet teljesíteni. Ilyenkor viszont azt hiszed, hogy majd minden milyen fasza lesz, aztán ekkor jön a pofon. Na nem mintha bármi komoly elvárásaim lettek volna, meg hát minket, bakonyi betyárokat nem hatnak meg az ilyen sallerek :) Szóval bemelegítés, Kyberiáda, majd Pszeudo-szakállba bepakolás, átmozgás. Tavaly volt benne melegben egy próbám, akkor nem nagyon érdekelt a dolog, most valahogy jobban megfogott, legalábbis meg akartam mászni. Az átmozgós próba során egy mozdulatot viszonylag nehezen sikerült csak megcsinálnom, de miután a egy hosszabb pihenő után összeszedtem magam, nekiláttam az első élesnek (összesen harmadik, aznapi második próba) felszenvedtem magam a Pszeudon, majd pihentem a párkányon, felmentem akasztani, megint pihentem, majd lezárásnak megmásztam a maradék részt is. 8a/+ ez most fokozatban, egyébként nem rossz út, tudom ajánlani, a végének jó mozgása van, a Pszeudot meg nem muszáj hozzámászni, ugyanis le tudsz ülni a párkányon, tehát addig tökmindegy hogy 7b+-on mész fel, vagy a Kékszakáll 6a-n.
Másik oldalon Ághi nyomott asszem kettőt a titánokra (még bele se ment már megmondta, hogy ő aznap nem mássza meg:D), majd mozogta a régi-réééégi projektet, a Seventeen again downtensiont. na annak lehetne hosszasan fejtegetni a történetét, de még mindig nincs megmászása, majd ha megmássza, írok is róla, nehézsége b-b+ körül mozog. Én egyszer átmozogtam a bánya rémét, de már nagyon kevés erőm volt, így szenvedősen, de egy mozdulat kivételével sikerült rajta sok-sok üléssel felmenni. Az a mozdulat viszont majd még jattos lesz, tulajdonképpen maga a kunszt kunsztja. De ezzel még ráérünk, hagyjuk a jövendőre a kérdést.
További fejlemények mindenképp jönnek majd. Peace

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése