2014. november 20., csütörtök

Ismét egy sűrítmény

Ebben a bejegyzésben 2 eseményről írok, amelyek a közelmúltban mentek végbe. Külön bejegyzést egyiknek sem szánok, ugyanis nem gondolnám, hogy bármelyikről írni tudnék annyit, ami persze hasznos/érdekes is.
Szóval az első a:
KLÉBI KUPA '14
November 1. szombat: itt vélném kiemelni az első dolgot (nem sok ilyen volt, nem kell ajnározásra számítani) ami kicsit bökte a csőrömet: a verseny dátuma. Oké, sportemberek, persze, meg minden, de azért ezt az egy napot meghagyhatták volna hogy az indulók a szeretteikkel tölthessék a halottak napját. Szóval négyen a kocsiban, Pádre, Molnár Geri, Torma Árpi, Én. Felérkezés, kis bemelegítés, pontos kezdés. Nem igazán mentek az utak, éreztem, hogy hamar durranok. Hegedűs Balázzsal és Papírral egyetemben sikerült ugyanazt mászni a selejtezőkben az első helyen, így egy szuperdöntőt is kellett másznunk. Nem volt limitidő, így ki lehetett használni a pihenőket. Végül kicsit bosszantó volt, hogy 10 útból 9-et mindegyikünk megmászott, egyben pedig az utolsó előtti mozdulat volt a plafonban ami nem ment egyikünknek sem: egy fél ujjperces peremből kellett volna nyúlni, majd' egy métert, ami lemér a végére egy sacc 8A bouldert. A szuperdöntőben meg megkaptuk ugyanezt: kb egy 7a+ út ment bele ugyanabba a kunsztba: ugyanazt másztuk, azért kaptam meg én a kupát mert indítottam a peremből egy mozdulatot, ahol előrehaladtam kb. 25 centit, tehát esélyem sem lett volna a következő mozdulatra. Úgyhogy azt egy kicsit nem értettem, annak ellenére nem volt rossz verseny, egész ötletes utak is voltak a falakon, legközelebb reméljük, még jobbat sikerül összehozni!

2014.11.13.
Délután van, 13:30. Kilépek a Lovassy kapuján, és máris hívom Balázst:-Mindjárt ott vagyok!-hangzik a válasz. Tíz perccel később már indulunk is, a célpont Szentbékálla, egy jó kis mozgás az egyik téli nagy projekten (!), a Vidám vasárnap 7C+-on. Megérkezéskor leszakad az okosok által ígért aznapi 3mm csapadék, a szivacsok megáznak, a proj szerencsére nem. Illetve mégis, a kimászás az igen, de az nem nagyon érintett aznap minket. Hamar sötétedett, de végre megéreztem a beszálló mozdulatot, majdnem sikerült is. A következő 1-2 mozdulattal viszont bajban vagyok. Nem tudom, hogy melyik béta adhatná  ki nekem igazán, egyik sem a legkönnyebb a számomra: Pistike vállas metódusát nagyon gyilkosnak éreztem, a Törpe, féle peremeshez meg nem is tudom...egyszerűen nem tudom elég erősen megszorítani ballal azt a peremet, vagy mi a fekk. Azért még pár visszamenetelt megkér a probléma, meg persze nem kevés edzést is, de mostmár inkább csak a próbálás mennyiségét érzem szükségesnek növelni. Szóval motiváltam, erősen, hajrá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése