2014. július 10., csütörtök

Ismét Tardos

Lényegében sokminden nem történt. Tardoson voltunk hárman (Vater, Balázs, Én), bármi szégyen is beismerni, elsőre elmentünk a kőszobrok előtt.
Bemelegítésnek Moha&Páfrány (6a), majd ők másztak egy Csigavadászt (6c), én inkább egy Zergevadászra voksoltam (7a). Időközben (még a Moha&Páfrányból) átraktam a közteseket a Sabotage 7b+/c-be.
A Zergevadász után jött az első nagyobb szemerkélés. Vicces, mert mikor odaértünk, még nulla légmozgás volt ~30 fokkal. Na de ez lett. Aztán kicsit elállt. Sabotage flash próba: a kunsztban a balos oldalhúzónál rossz bétával beleesek. Ugyanonnal ülés nélkül=1 üléssel ment az út, és nem a legnehezebb mozdulatoknál estem ki. Balázs is felmegy rajta, itt már lényegesen szakad az eső. Csak a könnyű része vizes. Így rámegyek mégegyszer. A kunsztból egyszer visszajövök pihenni, de aztán megvan. Utána meg csak fejben kell ott lenni. Ez meg is van, ami= 7b+/c SecondGo-val. Átszerelésnél már teljesen ázok. Apa még egy toprope próbát nyom rá, aztán úgy döntünk, hogy ennek kb. 0 értelme van...
Hazaindulunk. A fallal együtt a mai tervek is eláztak...
De ezt azért nem hagyhatjuk szó nélkül! Márkó után felénk vesszük az irányt, majd otthon még egy kinti boulder session, amit a melegben mászás utáni felpuhult ujjak úhraterhelése nem igen szépített meg, de azért legalább "megkaptuk az impulzust", elfáradtunk.
News: Zupi úgy gondolta, hogy még a házaslét előtt keménykedik egy kicsit, In Search of Time Lost 8C (!!!) a jutalom az elhatározásért. Gratula!

Képek megint csak hamarosan

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése